יוסטון רוקטס-יומן אליפות (2):תכינו את הכובעים/בובי

האמת, כשיוסטון הגיעו ליתרון 3-0 בסדרה חשבתי להתחיל לכתוב את המשך היומן, אבל לא רציתי לעשות עין הרע.. אז לאחר שדאלאס החזירו לעצמם את הכבוד במשחק 4, ויוסטון סיימו את המלאכה הלילה במשחק 5. נחתי קצת והתאוששתי ממשחקי הלילה, והנה אני כותב את היומן.

אז מה נגיד ומה נאמר?

בתחילת העונה רבים פקפקו שבכלל נגיע לפלייאוף.
רבים שמו בסימן שאלה את היכולת של הארדן להיות סופרסטאר אמיתי.

רבים תהו אם הארדן בכלל ילמד לשמור אי-פעם.

מלא אנשים, כולל לא מעט אוהדי יוסטון, תהו אם האוורד לא יפריע לקבוצה עם חזרתו מהפציעה,

רבים תהו אם ההבאה של ג'וש סמית' לא תפגע בקבוצה,

רבים זלזלו ולא האמינו בסיכויים של יוסטון לעבור סיבוב, עם או בלי יתרון ביתיות.

בצדק, הרבה אנשים תהו אם הקבוצה תצליח להתגבר על הפציעות של בברלי ודי-מו.

והדובדבן שבקצפת – כמובן שהתהייה והזלזול לא הפסיקו גם כשנקבעו המיקומים, ויצא שיוסטון יפגשו את דאלאס. לא מעט אנשים התגאו להצהיר ש"בבראקט שלי, דאלאס לוקחים את יוסטון ב-6".

אז מה אנחנו מבינים מכך?
שכל הזלזול, הפקפוק ואי-האמונה ביוסטון, רק ימשיכו לחזק אותם. ואני, אפלטון, עגל, ושאר אוהדי יוסטון באשר הם – נשמח אם תמשיכו ככה. מסתבר שזה הדלק שמניע את הקבוצה!

חשבתי אולי לרשום פוסט בסגנון לא עכשיו אלא ברגע שיתברר מי יקחו את הסדרה בין הספרס לקליפרס (אחרי הלילה זה כבר כמעט בוודאות ספרס, אבל עדיין אי-אפשר לדעת מה יקרה..), אבל אז חשבתי – מה זה משנה? בכל מקרה, כמעט כולם לא ינבאו ליוסטון הצלחה בחצי הגמר.

שיהיה המשך פלייאוף מהנה לכולנו!

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
35 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
טים דאנקן
טים דאנקן
30/04/2015 14:17:46

בהצלחה

Ori88
Ori88
30/04/2015 14:36:31

הארדן אדיר אבל הווארד "רך". לא בשל ללכת עד הסוף, לעניות דעתי.

יניב
יניב
30/04/2015 14:42:03

בגדול אתה צודק אבל וזה אבל גדול ניצחתם קבוצה שהרכז שלה רק החריב ועשה שביתה איטלקית והכוכב שלה בבת אחת קפצה עליו הזקנה.אז לפני שאתה יוצא במחולות על הסדרה הענקית של יוסטון,הייתי מחכה קצת.תעברו את חצי הגמר ואז באמת כולם יצטרכו לאכול את הכובעים שלהם

אהרון שדה
אהרון שדה
30/04/2015 14:46:38

מצטרף ליניב יותר ממה שניצחתם דאלאס הפסידה .
זה לא מפתיע בהתחשב בכך שדאלאס חסרה 40 אחוז מהחמישייה .
בכל אופן ס.א היריבה הצפויה היא יותר מדי בשביל יוסטון .
יוסטון עברה בדיעבד את הקבוצה הנוחה במערב (יחד עם פורטלנד וניו אורלינס ).
עכשיו מגיעה כנראה ס.א …גם אם יוסטון תפתיע היא צפויה לקבל את ג.ס /ממפיס עכשיו נראה אתכם ובעיקר אותך הארדן .

bobby
bobby
30/04/2015 15:16:25

אז עכשיו אנחנו עוברים להשתמש בתורת הבדיעבד, בשביל להפחית מההישגים של יוסטון?
טוב, נראה מה ירשמו ״בדיעבד״ על הספרס/קליפרס שנעבור גם את חצי הגמר 🙂

אהרון שדה
אהרון שדה
30/04/2015 15:18:14
Reply to  bobby

כן אם ס.א תחסר את פארקר ודאנקן אז תעברו את ס.א בדיעבד ….

bobby
bobby
30/04/2015 15:46:46

אבל אתה יודע מה כל היופי? שגם אם באמת פארקר ודאנקן נפצעים ולא מגיעים לסדרה, בכל זאת אנשים ירשמו שלספרס יש מספיק כלים לנצח את יוסטון. ורק אחרי שתיגמר הסדרה והספרס יפסידו, אנשים ישתמשו בקלף הזה כתירוץ.
זה כל היופי בחכמת הבדיעבד.

גם תוך כדיי הסדרה מול דאלאס, הרבה אנשים רשמו שהפציעה של רונדו תעשה רק טוב לדאלאס. אבל עכשיו, נוח לאנשים לרשום שלולא היה נפצע, הסדרה הייתה יכולה להיות צמודה יותר.
מסכים שהפציעה של פרסונס פגעה בהם, אבל היא מתקזזת עם הפציעות של בברלי ודי-מו.

אהרון שדה
אהרון שדה
30/04/2015 18:00:05
Reply to  bobby

אני מסכים איתך בדבר אחד שבדרך כלל אני מיישם .
"פרשן " צריך לתת תחזית לפני ולא אחרי .
אני פחות מבין בנ.ב.א אבל בכדורסל אירופאי /ישראלי +כדורגל עולמי אני מבין ולכן אני נותן תחזיות מראש בלי בדיעבד ובלי אם ואבל .
והתוצאות ? אתה מוזמן לקרוא .
אשר ליוסטון היא דומה מאד לקליפרס בעניין הדי אן איי .
(לא יוסטון ההיסטורית של טומג'נוביץ ).
ולכן איני מאמין שהיא באמת מסוגלת לנצח סדרה מול קבוצה ברמתה של ג.ס /ס.א / ממפיס (אם הקליפרס תגיע יוסטון בהחלט יכולה להגיע לגמר מערב).

bobby
bobby
30/04/2015 19:17:11
Reply to  bobby

אתה צודק, הדי.אנ.איי הנוכחי הוא לא מזהיר, אבל הוא עוד בשלבי התפתחות. מה בעצם השלד הנוכחי של הקבוצה הזאת עבר? לפני שנתיים עפו בסיבוב הראשון אבל הם עוד היו קבוצה צעירה בשלבי הרצה, כמו נפליקנס של היום.
שנה שעברה – אני מבין, אכן יצאו לוזרים. אבל גם קבוצות כמו הספרס או הגריזליס עפו לא פעם ולא פעמיים בסיבוב הראשון.

אגב – מבחינתי, זה דווקא טוב שתחזה ליוסטון הפסד בסיבוב השני. עד עכשיו ככל שחוזים ליוסטון יותר מפלה, ככה הם מצליחים יותר 🙂

יניב
יניב
30/04/2015 15:29:04
Reply to  bobby

למה בדיעבד? כל הכבוד שעברתם סיבוב מה שלא עשיתם מאז 2009,כל מה שאני אומר לפני שיוצאים בריקודים ובמחולות על הצלחה.בואו תעברו את חצי הגמר ואז גם אני כמר פיקוויק מוכן לאכול את הכובע,ועד שזה יקרה הייתי שומר על צניעות

יונתן שגב
יונתן שגב
30/04/2015 15:55:13
Reply to  bobby

בדיעבד דאלאס הייתה הקבוצה השלישית הכי חלשה במערב – אחרי פורטלנד וניו אורלינס. לא בדיעבד היא הייתה החלשה ביותר. הסיבה היחידה ששמתי י-ו-ס-ט-ו-ן ב-6 היא שחשבתי שפעם אחת הארדן יתפוס יום רע ופעם אחרת אליס יתפוצץ.

שלומי
שלומי
30/04/2015 20:31:16

הארדן שיחק בהילוך שלישי כמעט כל הסדרה..

גיא
גיא
30/04/2015 14:56:01

"אם אני הייתי יודע קצת כל כך על החיים, הייתי אוכל את הכובע, ובולע את האבזם בשלמותו."
(מר פיקוויק, רשומות מועדון הפיקוויקים, צ'ארלס דיקנס, 1836)

אז מסתבר שהראשון להבטיח לאכול את הכובע (ולנבא שהרוקטס לא יגיעו לגמר המערב) הוא מר פיקוויק הבלתי נשכח.

ולגבי השאלה המתבקשת "מה פתאום אבזם?!"
התשובה היא שבאנגליה של המאה ה-19, מעמד הבניים קנה את הכובע one size, והאבזם על הכובע היה מאפשר להרחיב ולהצר את הכובע לפי הצורך.

עכשיו, על מנת להרגיע את בובי, עגל, אפלטון ושאר אוהדי הרוקטס שמאכלסים את האתר, יש להזכיר שמר פיקוויק לא ידוע בזכות נבואותיו המדויקות.
ואני? אני ידוע בעיקר ביכולת המפוקפקת לנחס (ולבלבל את המוח) ולכן הפעם אשתוק…

bobby
bobby
30/04/2015 15:14:16
Reply to  גיא

כרגיל – סחתיין על פיסות האינפורמציה שאתה מביא 😉

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/04/2015 15:14:52

הכל נכון, ועדיין – יוסטון היא כרגע הקבוצה החלשה ביותר במערב (מבין אלה שנותרו במירוץ).

avri
avri
30/04/2015 15:32:48

Waiting for your next post, which will be written three games into the series against the Spurs, and will be titled as

Houston, we have a problem

I love Houston, but they still need to prove that they are for real, and no, the series against Dallas doesn't count

יונתן שגב
יונתן שגב
30/04/2015 15:35:31
Reply to  avri

1+ רק אני עדיין תולה תקוות בקליפרס.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
30/04/2015 15:39:51

יוסטון בדרך להיות הפרוייקט הכי כושל של נאס"א מאז הצ'לנג'ר… סמיילי של טרול.

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2015 16:46:52

יוסטון איכזבה אותי בגדול במשחקה האחרון. חלק גדול מהבלבול שם הוא קווין מקהייל שמאבד ממש את עשתונותיו כמאמן.

צביקה
צביקה
30/04/2015 18:37:20

הארדן הוא שחקן שיכול להכריע את הסדרה. אבל לפחות אם ללמוד משני המשחקים שהיו רק לפני 3 שבועות, שבהם ס"א ניצחה את יוסטון פעם בבית ופעם החוץ בהפרש יומיים, כשאר שתי הקבוצות התמודדו על מיקום, מלמד שיש ליוסטון בעיה נגד ס"א. אבל התעלות של הארדן והאווארד, בהחלט יכולה להשפיע על תוצאות הסדרה.

עגל
עגל
30/04/2015 19:36:51

האליפות היא כבר בכיס שלנו וזה שאתם לא רואים את זה מעיד על עיוורונכם.
כמו במקרה של המזרח-מול-מערב של מנחם ככה גם אצלנו עם יוסטון. אוטוטו כולכם תכירו בכך.

no funny shtuff
no funny shtuff
01/05/2015 0:56:48
Reply to  עגל

עגל, אתה מכיר את בעל המקצוע שעוסק בעיבוד ותיקון עצמים מפח?

פחח..

עגל
עגל
01/05/2015 15:31:17

חחח

Mbk
Mbk
30/04/2015 19:43:09

יוסטון הפתעת העונה גם אם תפסיד בסוויפ בסיבוב הבא
קוואי יפרק את הארדן וזה מה שיגמור את הסיפור של יוסטון , אלא אם לקליפרס תוכניות אחרות …..

נתן גולד
נתן גולד
30/04/2015 20:12:26
Reply to  Mbk

זה הכול תלוי בהווארד לדעתי. אלא אם כן ספליטר מתאושש לספארס אין תשובה להווארד בצבע ואם הוא משחק כמו שהוא שיחק מול דאלאס הוא בהחלט יכול להיות מי שמטה את המאזניים לכיוון יוסטון.
מהצד השני הפערים בין המאמנים ינצחו לספארס את המשחק.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
30/04/2015 20:22:59

הווארד יהיה על הקו, וידאג ליישר את הסטטיסטיקה היותר מדי חיובית שלו עד עכשיו.

bobby
bobby
30/04/2015 20:58:21

למען האמת הסטטיסטיקה שלו מהקו התיישרה כבר במשחקים 4 ו-5 מול דאלאס. הוא רשם בהם, שים לב – 7/23.
מצד שני – סביר להניח שהסטטיסטיקה שלו תתיישר חזרה לכיוון ה-50%, בסופו של דבר האוורד הוא לא דיאנדרה..

אפלטון
אפלטון
30/04/2015 22:18:44

בתור אוהד למוד אכזבות אני כבר מבסוט אש על העונה הזאת.
להזכיר לכולכם את מה שכתבתם בקיץ, להזכיר לאשך שהוא אמר שיוסטון לא עולה לפלייאוף, שאין סיכוי שתעבור סיבוב, שהיא טובה יותר בלי הווארד, שהארדן יעלם הפלייאוף.
בינתיים הווארד מפלצת, הארדן שם בדיוק מתי שצריך ולא לוקח על עצמו יותר מדי וג'וש סמית' השחקן המושמץ ביותר בליגה נותן פלייאוף של אולסטאר.
והכי כיף- להשתיק את קיובן הדושבאג.
אז תמשיכו לזלזל, תמשיכו לא להבין מה אתם רואים מול העיניים ויוסטון תמשיך להילחם ולהפתיע.
מודה שהמצ' אפ המאמנים יהיה קריטי מול הספרס אבל השנה זו השנה, לפחות עד גמר המערב, אני מרגיש את זה מהקיץ.

איתי
איתי
30/04/2015 22:48:05

ראשית עם תוצאות אין להתווכח. מקום שני במערב וסיבוב ראשון מוצלח למרות שני שחקנים מרכזיים פצועים זה כבוד גדול. וקרדיט נהדר לקבוצה שממש לא חשבתי שתגיע לפלייאוף.

שנית, אם מסתפקים בסיבוב שני והדחה מכובדת או גמר מערב כהישגים – זה בסדר גמור ! הרי אין להשוות בין הסגל של האקים לסגל של הארדן כן? שאף אחד לא יתבלבל – אם הארדן לוקח אליפות עם הסגל הה זה יהיה הישג גדול יותר משמעותית מהאליפויות של חאכים.

ואחרונה חביבה – מסכים עם הסקפטים וחושב כמוהם שעדיין חסר הגרוש ללירה , וביצה בשק של הווארד !!

איתי
איתי
30/04/2015 23:46:23

רועי ודה על התזכורת , הזכרת לי כמה האקים היה גדול על הסגל שלו…
בכל מקרה להשוואה שלך –
1. קני סמית היה רכז שווה ערך למייק קונלי – במיוחד כי לא העריכו אותו באותה המידה. פטריק בוורלי הוא שחקן יורוליג.והוא בכלל בחוץ.עם מה נשארת פריג'יוני ??
2. אוטיס ת'ורפ היה שווה ערך לזיבו , פחות בתקפה ויותר בהגנה. אין מה להשוות אותו לאריזה אבל להווארד אני מסכים ( כי הווארד שחקן יותר טוב ות'ורפ שחקן קשוח עם 2 אליפויות!! ).
3. בתור מי שראה את קאסל בעונת הרוקי שלו – הוא היה טוב יותר מג'ייסון טרי של היום.
4. לא היה אף אחד שהתקרב לרמה של הארדן – אבל האקים היה טוב ממנו בהרבה. ( זה בסדר להארדן יש עוד זמן ).
5. טרבור אריזה והורי באותה רמה , הורי היה אתלט טוב הרבה יותר מאריזה כשהיה צעיר , אבל נגיד שהם שווים.
6. קורי ברואר וורנון מקסוול הביאו נקודות כל אחד בדרך שלו ומקסוול קלע יותר !
7. לגבי ג'וש סמית אתה צודק לחלוטין קרל הררה לא היה ברמה שלו ( אבל אם קרל היה שומר על סמית' ג'וש היה מתחיל לבכות אחרי 5 דקות ).
8. טרנס ג'ונס שחקן מצויין , גם קאפלה עשה עבודה לא רעה עכשיו. מריו אלי היה שחקן משמעותי מאוד ביוסטון של אז.

אז נכון שהסגל של האקים לא היה הכי איכותי ( אייי דובי איך הפסדתם להם ) אבל עדיין אני חושב שהיה טוב יותר משל היום

עגל
עגל
01/05/2015 15:36:29
Reply to  איתי

אני לא אכנס לוויכוח ההומוריסטי הזה רק אזכיר שבתקופת האקים היינו מתבדחים בקיבוץ שלחלק מהשחקנים טומג'אנוביץ קורא במספר החולצה כי הא עדיין לא מכיר את השם. אולג'וואן לפעמים היה משחק עם עצמו 1 נגד . הוא היה מוציא חוץ לעצמו ואז מקבל את האסיסט ושם סל. אני זוכר כמו היום איך בפלייאוף הוא לקח את סם קאסל החייזר כמה פעמים ברגעים מתים והראה לו איפה לעמוד בהתקפה ובאיזו זוית למסור לו את הכדור.

איתי
איתי
30/04/2015 23:52:07

וואלה הדלקת אותי 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=bpcYMSvwsr0

זוכר את זה כאילו אתמול

המשגיח
המשגיח
01/05/2015 7:49:15

בדיעבד יצא לכם טוב שדי מו נפצע, כי אני לא חושב שג'וש סמית היה פורח ככה איתו בקבוצה (לא שדי מו מנע ממנו, הוא פשוט היה טוב יותר והרוויח בצדק את הדקות שלו).

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
01/05/2015 15:08:17

תלוי מאוד את מי הם מקבלים.
אני חושב שהם בבירור מעדיפים את הקליפרס.

1. לקליפרס אין שומר להארדן, פול עם כל הכבוד נופל ממנו בכח ובגובה.
2. הקליפרס קצרים בסגל כמעט כמו יוסטון.
3. חוסר הנסיון.